body
کد خبر: ۱۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
شاید اولین منبعی که برای ویتامین سی به ذهن شما می رسد، پرتقال باشد. اما ۵ منبعی که قصد معرفی آنها را به شما داریم، بیشتر از پرتقال، دارای این ویتامین هستند و بهتر است که حتما از آنها در برنامه غذایی خود استفاده کنید
به گزارش امینانه از  بهداشت نیوز، شاید اولین منبعی که برای ویتامین سی به ذهن شما می رسد، پرتقال باشد. اما ۵ منبعی که قصد معرفی آنها را به شما داریم، بیشتر از پرتقال، دارای این ویتامین هستند و بهتر است که حتما از آنها در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

۱- فلفل زرد

این سبزی کالری نسبتا کم  دارد در حدود نیم فنجان فلفل خرد شده  ۱۵۵ میلی گرم ویتامین C دارد.

۲- پاپایا

فقط نیمی از پاپایا بزرگ شامل ۲۳۸ میلی گرم  ویتامین C دارد این میوه همچنین منبع خوبی از ویتامین A و فیبر است.

۳- گواوا

یک فنجان از این میوه های گرمسیری حدود ۳۷۷میلی گرم ویتامین C دارد.

۴- کلم پیچ

کلم پیچ به طور معمول برای سالاد استفاده می شود و مقادیر زیادی ویتامین C دارد.

۵- توت فرنگی

جالب توجه است، یک فنجان توت فرنگی قطعه قطعه شامل همان مقدار ویتامین C است که یک پرتقال متوسط اندازه: ۹۸ میلی گرمی دارد.

  انتهای پیام/

برچسب ها: منابع ویتامین C
نام:
ایمیل:
در صورت انتشار نظر به شما ایمیل زده می شود
* نظر: